TILLBAKA

Nu är jag tillbaka! Skriker ni av lycka? Inte? nehe. Jag tänkte att det skulle vara lite kul att börja blogga igen, förhoppningsvis håller detta beslutet så länge så att ni aldrig blir av med mig!

Jag har försökt skriva detta inlägget sextusen gånger MEN varje gång jag försökt infoga en bild så har allt kraschat! Jättekul tyckte jag och skrattade lyckligt varje gång - eller så var jag brutalt arg, välj själva.

Så blogg.se är nog inte på min goda sida just nu. Ni har dom att tacka för att det inte blev en bild i här.

HEJDÅ LOVERS! Vi ses snart, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Oppskrifter

mykke cool blogg ni har :)

2011-05-28 @ 01:49:14
URL: http://www.superkokken.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0