Jag har haft mitt livs värsta dag.

Jag vaknar på morgonen, som vilken dag som helst. Jag duschar och använder ett shampo och balsam med märket TREsemmé. Efter att jag duschat klär jag på mig kläder, b.l.a ett par vita jeans. Efter en kvart kommer mamma hem och tvingar med mig till stan för att fika med henne. Jag åker alltså till stan i skabbkläder, blött krulligt hår, med världens finnar och allt. Dessutom funkade TREsemmé inte bra på mitt hår så mitt hår kändes som hästhår. När vi fikat märker jag att jag har blödig igenom. Jag är knallröd i rumpan. Jag och min mor börjar gå mot bilen, på vägen till bilen går jag förbli killen med stort K. Han håller sin tjej i handen och skrattar, tills han får syn på mig. Då blir han genast allvarlig och börjar glo. Jag förstår att han fattar att det är jag som går här och ser äcklig ut. "FAN!!!! VAR HAN TVUNGEN ATT SE MIG IDAG?!" tänker jag och börjar nästan lipa. Min dag har varit allt annat än bra med andra ord. En av de värsta dagarna i mitt liv.

...
Min död kommer bli som mitt liv, dramatisk.

Kommentarer
Postat av: Kaj

Fy vad hemskt, men kul att du delar med dig :P

2010-09-07 @ 20:48:38
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0