Varför jag älskar Idol.

jag verkligen ÄLSKAR idol auditon. Jag tycker om att se andra göra bort sig, på så sätt känner jag mig inte lika dålig. Jag beundrar alla som vågar söka till idol, samtidigt som det ibland kan vara lite skrattretande. Sjunger man värre än en kratta och man tänker söka in till idol, vore det inte mer än rätt om någon som står en nära berättar för en att man faktiskt inte sjunger bra? Det är ju nästan elakt att inte göra det. Men, idol hade inte varit lika kul utan alla som faktiskt inte kan sjunga. Snart ska jag sätta mig framför tvn, med popcorn och cola. IDOL, HERE I COME.

åhåå
Jag känner mig ganska lagomsnygg på denhär bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0