Short people got nobody to love

Här är jag, och superkort! En låt min far uppskattade väldigt mycket när jag var mindre är Randy Newman - Short people. Han verkligen älskade att reta mig för min längd. Och dum som jag var så skämdes jag över min längd vilket jag nu tycker är löjligt. Jag har inget att skämmas över. Att vara 1,59 är kort, men också döfränt! Jag kan gömma mig i små utrymmen. Korta lever längre än långa - Jag är odödlig. Och visst finns det dagar jag känner mig alldeles för kort på, men då finns det en klockren lösning: Klackskor!

jaaa
Jag har tur som inte är såhär kort *visar med handen*


Kommentarer
Postat av: Daniel

heja heja för klackskor!!!

2010-09-15 @ 13:36:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0