Brutalt smart och brutalt liten.

eheeee
Det här är min guldfisk Ahmed-Magdalena II.

En guldfisk är så mycket mer än en fisk. Den har en jävligt frän färg dessutom. Min guldfisk är riktigt lugn. Ser alltid lika fridfull ut. Ibland kan man få för sig saker, som att min guldfisk är brutalt smart. Smartare än en människa. Han har bara för liten kropp för att kunna förstöra oss alla. Men han är tålmodig, väntar på den rätta dagen. Den rätta dagen att ta över världen. "VÄRLDSHERRAVÄLDE, HERE I COME", skriker han på fiskspråket om kvällarna. Hoppas han inte gör mig illa, jag som tagit hand om honom så väl.

Jag har börjar lyssna väldigt mycket på Hypnogaja igen, det är bra. Jag har verkligen saknar deras musik märker jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0