Barnkalas med korv.

Idag fyllde min Kusin 8, så det var kalas. Mina kusiner som var där var 8, 8, 5, 5, 4, 4 och 1. Eftersom att jag är yngre än de vuxna så fick jag rollen som barnvakt. Alla var legogubbar, utom en liten tjej som var fast besluten vid att hon skulle vara en jättestor gosedjurskrokodil. Jag fick vara Darth Vader och jag skulle vara ond. Vi skulle vara två lag, ett lag med onda och ett lag med goda. Alla ville vara onda. Så under lekens gång joinade alla "the dark side" Alltså fyfan.

ah..
Ursäkta bildkvalitén. Om ni inte ser det så är det faktiskt Darth Vader jag håller i.

Lite senare skulle vi alla äta korv med bröd. Jag var så deprimerad så jag tryckte i mig 3 st, alla de små var imponerade. Det som är sorgligt är ju att jag egentligen tycker att korv är vidrigt.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är allt med dig babe? (:

2010-09-12 @ 16:18:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anonym

nice blogg du har!

En modeblogg! Tips till både tjejer och killar m.m.

Kommentera & Följ bloggen skulle vara snällt och uppskattat!

www.stylebyz.blogg.se

2010-09-12 @ 20:22:06
Postat av: Daniel

Klart man ska slafsa i sej körv på kalas!!!

2010-09-13 @ 15:03:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0